Kje so v prodaji največje rezerve? Kje ladja najbolj pušča?

Kje so v prodaji največje rezerve? Kje ladja najbolj pušča?

Direktorji podjetij in vodje prodaje pogosto tožijo, da:

se preveč časa porabi za ukvarjanje z nepravimi kupci

imajo težave z vzbujanjem interesa ključnih igralcev pri kupcu in iskanjem koristi za vsakega od njih

so prodajni cikli predolgi, pridobivanje poslov se predolgo vleče

je preveč neizkoriščenih potencialov pri obstoječih kupcih, premalo se prepoznavajo nove prodajne priložnosti

se izgubljajo v labirintih kupčevega odločitvenega procesa, vse prevečkrat pa se ukvarja z nepravimi osebami

se ne dosegajo prave cene oziroma se dajejo previsoki popusti

prodaje nimajo pod kontrolo – prodaja ostaja večno nerešena uganka…

imajo prodajalci težave z dostopanjem do odločevalcev in ne znajo voditi razgovora z njimi

je motiviranost sodelavcev neustrezna

Kje pa ima vaša ladja največje luknje?
Pokličite nas na 
01 423 85 30 ali nam pošljite elektronsko sporočilo na info@ipr.si, da se dogovorimo za sestanek. Na njem bomo naredili strokovno in objektivno diagnostiko vaše prodaje ter predloge najustreznejših izboljšav.