
Kje so v prodaji največje rezerve? Kje ladja najbolj pušča?
Direktorji podjetij in vodje prodaje pogosto tožijo, da:
se preveč časa porabi za ukvarjanje z nepravimi kupci
imajo težave z vzbujanjem interesa ključnih igralcev pri kupcu in iskanjem koristi za vsakega od njih
so prodajni cikli predolgi, pridobivanje poslov se predolgo vleče
je preveč neizkoriščenih potencialov pri obstoječih kupcih, premalo se prepoznavajo nove prodajne priložnosti
se izgubljajo v labirintih kupčevega odločitvenega procesa, vse prevečkrat pa se ukvarja z nepravimi osebami
se ne dosegajo prave cene oziroma se dajejo previsoki popusti
prodaje nimajo pod kontrolo – prodaja ostaja večno nerešena uganka…
imajo prodajalci težave z dostopanjem do odločevalcev in ne znajo voditi razgovora z njimi
je motiviranost sodelavcev neustrezna
Kje pa ima vaša ladja največje luknje?
Pokličite nas na 01 423 85 30 ali nam pošljite elektronsko sporočilo na info@ipr.si, da se dogovorimo za sestanek. Na njem bomo naredili strokovno in objektivno diagnostiko vaše prodaje ter predloge najustreznejših izboljšav.