
Kako prodaji strežejo najboljši?
Recept je na videz enostaven – uskladijo prave ljudi, procese ter orodja, in to na vseh nivojih*:

Najuspešnejša podjetja torej skupaj z zunanjimi strokovnjaki postavijo trdno PIRAMIDO in jo potem nenehno nadgrajujejo. Pokličite nas na 01 423 85 30 ali nam pošljite elektronsko sporočilo na info@ipr.si, in pomagali vam bomo, da (p)ostanete najboljši!
definirane kompetence za različne prodajne vloge (lovec, skrbnik, klicni center, support, itd.), proces merjenja kompetenc posameznika/tima
optimalne motivacijske / kompenzacijske modele
definirane prodajne procese, ki so usklajeni z različnimi nabavnimi procesi
definirane in transparentne kazalce uspešnosti
razvoj prilagojenih prodajnih metodologij in prodajnih pripomočkov/orodij
postopek prenosa znanja po teh usposabljanjih v redno uporabo in ocenjevanje učinkov
plan razvoja kompetenc in večja vlaganja v ustrezna prodajna usposabljanja ter kontinuirano učenje
ustrezno IT podporo (integriran CRM, podpora za sodelovanje)