Slovenci znamo narediti, ne znamo pa prodati!

Slovenci znamo narediti, ne znamo pa prodati!

Prodajna funkcija je v slovenskih podjetjih večinoma slabo razvita. Zakaj je temu tako? Če malce pomislimo, je odgovor pravzaprav preprost:

Slovenija je mlada država, z mladim tržnim gospodarstvom in mlado borzo vrednostnih papirjev.

Zato je logično, da na področju prodaje zaostajamo v primerjavi s tržnimi gospodarstvi z dolgoletno tradicijo. Tako pri nas na primer program za pridobitev formalne izobrazbe prodajalca na medorganizacijskem trgu (B2B oziroma podjetje-podjetju) sploh ne obstaja. In tako se na razpise za to delovno mesto prijavlja »vse živo«. Za primerjavo – ko iščemo novo sodelavko ali sodelavca na področju financ in računovodstva tega problema nimamo…

Slovenska podjetja za izboljšanje prodaje torej potrebujejo pomoč. Toda analiza trga je pokazala, da do sedaj ni bilo ustrezne ponudbe na tem področju:

obstaja sicer kar nekaj svetovalnih podjetij, ki pa svetujejo več ali manj le na strateškem nivoju in potem izboljšave ne pridejo v prakso

druga skupina ponudnikov so razni motivatorji in »čarovniki«, ki vabijo na svoje seminarje v stilu »Morate priti na naše izobraževanje zaključevanja prodaje, saj boste že naslednji dan naredili 30% več posla«

potem pa so tu še ponudniki CRM softvera; to pa je seveda le pripomoček, ki pa nas ne nauči bolje prodajati…

Zato smo razvili edinstven splet storitev, s katerimi na enem mestu dobite vse potrebno za doseganje boljših prodajnih rezultatov – pokličite nas na 01 423 85 30 ali pa nam pošljite elektronsko sporočilo na info@ipr.si!